Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahaha, ik vindt dat ook kut in de morgen trainen!

stukkie rennen ofzo is dan wel weer lekker maar kracht wordt het niet bij mij smorgens

Comment

Originally posted by seven View Post
      hahaha, ik vindt dat ook kut in de morgen trainen!

stukkie rennen ofzo is dan wel weer lekker maar kracht wordt het niet bij mij smorgens
      Same here..

Ik volg trouwens!
      Vergelijkbare beginstats dus ben benieuwd wat je gaat behalen!

Comment

Ja klopt dat heb ik ook, maar bij explosiviteit ontbreekt het. Leuk dat jullie volgen.

Vandaag lb gedaan ging wel lekker al helemaal ervan uitgaande dat ik een blessure heb en een paar nieuwe pr's heb gezet.

back squat
        6 x80
        7 x80
        7 x80
        4 x90 (PR)

front squat (Deze oefening voelde kut aan mijn schouders toen ik zwaarder ging. opzich zou het nog wel zwaarder kunnen mits ik hier een oplossing voor weet te vinden, misschien met behulp van straps.)
        8 x40
        8 x40
        8 x50 (PR)
        8 x50

deadlift (nog steeds last van een blessure)
        6 x80
        6 x80
        6 x80

leg curl
        10x70
        10x70
        10x70

calf raise
        12x90
        12x90
        12x90

Comment

Ik vraag me trouwens ook af of het misschien niet beter is om 1x p/w te deadliften sinds het nogal zwaar valt bij mij die 2x. Ik heb namelijk het gevoel dat ik hierdoor niet genoeg herstel krijg, iemand tips ?

Comment

Vandaag examens gehad, was te moe om daarna te trainen omdat ik slechts een paar uurtjes geslapen had dus ben ik uiteindelijk maar in de avond gegaan. Even voorgeslapen dus. Het lukt me maar niet om m'n bp te raisen. Verder ging mijn training wel lekker.

bp
            8 x50
            6 x55
            6 x50(wtf!)

db row (met lat pulldown waren beide apparaten bezet ik het spijt dat ik deze voor sp gedaan heb omdat ik er nu niet het maximale uit heb kunnen halen)
            6x28
            8x28
            8x28

sp
            10x20
            6 x22 (voelde mijn onderarmen door de rows ervoor)
            8 x20

lpd
            10x50
            6 x60
            6 x60

rear lateral db raise (deed ik op techniek voelde goed die achterkant)
            10x6
            10x6
            10x6

cgbp
            10x40
            10x40
            10x40

ez bar curl
            10x25
            10x25
            10x25

Comment

Originally posted by Tails View Post
              Ik vraag me trouwens ook af of het misschien niet beter is om 1x p/w te deadliften sinds het nogal zwaar valt bij mij die 2x. Ik heb namelijk het gevoel dat ik hierdoor niet genoeg herstel krijg, iemand tips ?
              Je doet zo te zien het ub/lb daar past een conventionele DL eigenlijk niet in. Zou hem vervangen voor RDL.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                Je doet zo te zien het ub/lb daar past een conventionele DL eigenlijk niet in. Zou hem vervangen voor RDL.
                Heb ik verkeerd neergezet, ik doe wel RDL. Denk trouwens ook niet dat het soort dl veel uit zal maken hierbij. Mocht ik deze wel gebruiken waarom zou die er niet in passen ?

Comment

RDL is toch primair hams en glutes onderrug, DL pak er veel meer bij.
                  wat heeft meer tijd voor herstel voor nodig?
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                    RDL is toch primair hams en glutes onderrug, DL pak er veel meer bij.
                    wat heeft meer tijd voor herstel voor nodig?
                    Beide wel maar met name mijn onderrug.

Comment

Bij UB/LB kan je best de "gewone" deadlift doen hoor. Waarom niet?

In welk opzicht herstel je onvoldoende?
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                        Bij UB/LB kan je best de "gewone" deadlift doen hoor. Waarom niet?

In welk opzicht herstel je onvoldoende?
                        Ik blijf mijn onderrug de hele dag doorvoelen op die manier. Als ik zit bijvoorbeeld voel ik het al. Ik weet niet of dat vanzelfsprekend is bij de deadlift maar het is wel nadelig bij andere oefeningen waarbij spanning op mijn rug staat. Ook buikspier oefeningen. Eerst vroeg ik me af of het aan mijn techniek lag maar ik kijk best vaak zijwaards in de spiegel of ik genoeg arch dus daar zal het niet aan liggen.

Comment

Ik keek eerst ook alleen maar in de zijspiegel maar dat helpt geen reet. Voel het aan en film het. Als je naar de zijkant kijkt is je focus er vanaf.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Ik keek eerst ook alleen maar in de zijspiegel maar dat helpt geen reet. Voel het aan en film het. Als je naar de zijkant kijkt is je focus er vanaf.
                            Doe ik alleen in het begin, de rest van de oefening voel ik het ook aan.

Comment

Net terug van lb, heb mijn dl laten filmen door een maat van me. Mijn training ging opzich goed had alleen nog steeds last van mijn rug.

squat
                              6x80
                              6x80
                              6x80

leg press
                              8x150
                              8x150
                              6x160 (PR) zat wel meer in maar ik wilde het niet forseren

rdl (kan wel zwaarder maar ivm blessure ben ik licht gegaan)
                              6x80
                              6x80
                              6x80

leg curl
                              10x70
                              10x70
                              10x70

calf raise
                              10x120
                              10x120
                              10x120

side bend
                              12x30
                              12x30
                              12x30

Comment

Hier is een vid van de lift, ik zie zelf niet in wat ik fout doe.

https://www.youtube.com/watch?v=pFE46NlAylM

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X